Marie Picasso - this moment



Marie Picasso - This Moment
jag har följt idol hela hösten faktiskt och jag har aldrig varit så jätte förtjust i Marie. visst har hon kanske bra röst och uppträtt bra, men jag "faller" inte för henne helt enkelt. och när hon sen också vann var det nog lite bittert eftersom jag tycker bäst om Amanda. men hon förtjänar det väl. och när jag såg den här videon första gången blev jag lite besviken nog, låten innehåller 100% känsla men videon når enligt mig inte ens 50% tyvärr. eller jo, nog har den mycket känsla i sig fast för mig räcker det inte. ialf var det såhär jag tänkte när jag såg videon första gången. nu när jag såg den igen så hade den lite mer känsla i sig ialf. hm, kanske för att jag själv inte gillar Marie eller kanske för att det bara är hennes först video ? jag vet faktiskt inte.
< det är sällan jag är kritisk, men nu var det dags åtminstone. >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0