bristpåannat -

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? nej
2. Skulle du vilja väga mer? jodå
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? beror lite på
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? vem vet
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej

Tio KAN.
1. Kan du röra på öronen? jo, med händerna ^^
2. Kan du slicka dig på näsan? nästan
3. Kan du kolla i kors med ögonen? kan väl alla ?
4. Kan dina föräldrar lita på dig? säkert
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? nej, pratar med mig själv om jag inte har nån annan :)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? jo
7. Kan dina vänner lita på dig? man får väl hoppas
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? nja, vet inte
9. Kan du suga? en dold talang ?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? knappast

Femton HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? jodå
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? säkert nångång
3. Har du syskon? jo, inoo
4. Har du någonsin haft sex med någon? nej ?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? kan väl hända ?
6. Har du varit full den här månaden? nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? brist på annat kul
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? i morse
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? kanske
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
nej
14. Har du haft sex med mer än tre personer? nej
15. Har du ljugit på någon fråga än då? nej

Tjugo VEM.

1. vem är din bäste vän? har ingen, men finns väl många som är nära
2. vem älskar du? vännen
3. vem hade du senast sex med? lite för privat eller ?
4. vem vill du bli full med? ingen
5. vem är den bästa artisten? dom som är bra
6. vem pratade du senast i telefon med? ines
7. Vem har du en liten crush i? någon ^^
8. Vem är snyggast i hela världen? JAG
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? mig själv
10. Vem är snällast i världen ?
tomten
11. Vem är din bästa kompis? ingen direkt bästa
12. Vem vill du prata med? vännen
13. Vem sov du senast med? miiiwp '-'
14. Vem såg du senast full ? nån på tv
16. Vem vet allt om dig? ingen vet min sanning
17. Vem kysste du senast? jag själv
18. Vem kramade du senast? nobody
19. Vem kan berätta allt för dig? dom som litar på mig
20. Vem kan du berätta allt för? dom jag själv litar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0