tjugoåttondejuni -

mitt i allt regn var jag tvungen att cykla flera gånger fram och tillbaka i byn. sökandet på en perfekt födelsedagspresent hade börjat, och den hittade man. ialf det bästa man kunde hitta i lilla malax. ialf sen satt man och snacka med folk på msn nån timme.
när sen mamma kom hem åt vi tårta och hon fick sin present. orkar inte förklara mer om det. hjälpte en del här hemma och har kollat igenom lite resväskor och packat ner det man hittat. kolla en film och ghost whisperer sen idag också. och nu har jag och bror haft värsta fighten, och resultatet blev böjda glasögon stora bett på armarna och upprivet i ansiktet som snart blir ett blåmärke. men ibland är det kul att leka med han :D
nu är det faktiskt 2 dagar kvar, och imon blir det stan. sen på lördag troligen fest, en sista träff innan man åker.

fan vad jag älskar dig, det är obeskrivligt ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0