tjugoförstamaj -

gympa idag med tunnelboll ( eller va fan de heter ) och brännboll. det var kul. sen matte där man höll på att somna, fick inget gjort och kände mig sådär allmänt IQ-befriad. på hissa var vi lärarlösa och knappast nån fick nåt gjort. ialf inte jag. sist men inte minst dubbel biologi, kolla på nån dokumentär om vädret. början var bra men sen blev man bara uttråkad av babblet.

kom hem och börja genast med att sätta på tvn och läsa på prov. fick inte ens tre sidor lästa före jag somna. som vanligt, händer alltid när man måste plugga :o  vakna igen, börja intensivplugga. och till slut hade ändå inget fastnat i mitt huvud så istället satte jag mig vid datorn och fixa alla hanna-album åt mig. nu har man nåt att lyssna på :D  sen kolla man på sista avsnittet av anna pihl, och mitt i all börja man pjula. så konstigt så det var kul :D intressant, jag vet ^^ nu ska jag bara fixa lite på en sida och sen gå och sova så det inte blir som senast. nu i veckan är det prao, och jag bara vill inte. 

do you think we still schould bother
or just let it go ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0