åttonde november

prao dag 4 :
först när jag kom till almanda idag fick jag fortsätta sprätta onödiga trådar på fleecekepsar, sen kom janne efter mig och vi skulle gå och trycka innebandytröjor åt något lag som hette SOLFona. det var jätteskoj, var inte så värst ansträngande eftersom man fick röra på sig så man fick inte ont nånstans. sen fick jag bestämma en text och utseende på den på datorn och sen trycka det på en egen t-shirt. blev Paramore som text, helt lyckat tyckte jag :) t-shirten fick jag som tack för att jag praoat där (: efter lunchen fick jag va med sara och klippa trådar, inte alls jobbigt den här gången. fanns inte mycket mera att göra efter det så jag vikte och sorterade kläder bara. fick åka hem lite tidigare, som sagt fanns inget att göra.

när jag kom hem läste jag tidningen och allt som hänt i Tusby. så tragiskt. ska plugga och läsa lite ikväll :)


paramore-tshirten jag fixade på praon idag (:
< klicka för större bild btw >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0