tjugoandra oktober

redan på geografin idag var jag trött på skolan och ville ha lov igen, hah. skolan var inte så speciell idag, kom på att vi har massor att plugga denna till nästa vecka. inte konstigt att man blir trött då. vår studiehandledare kom och berätta om morgondagen då vi ska till SYI på engelskan. jag fick det jag valt, frissa. men har faktiskt ingen lust att åka med imorgon, men det är en del av allmänbildningen sa pia. fyskam. när jag kom hem började jag fundera lite på praoplats och ringde till Arnolds, inget säkert ännu ska ringa imon igen. hatar att vänta. annars ikväll händer inte mycket annat än att sitta här och kolla tv om det kommer något bra. jag ska äntligen få fixa mitt hemska hår, när jag bestämt mig hur jag vill ha det vill säga :D

       maybe if my heart stops beating it won't hurt this much ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0