tjugonionde oktober

skolan var helt vanlig idag, skratt för femton på rasterna och sömniga timmar bara ! efter skolan ringde jag angående praon igen, första jag ringde fick jag inte men sen ringde jag Almanda och fick det . yes, vilken lättnad (: fast skulle kunnat va lite bättre praoplats än det, men så går det om man är lat och inte ringer direkt. sen åkte jag in till stan med mina föräldrar, först åkte vi till besiktningsstation och jag fick en tid till provskrivning ( mopedkörkort ) har två veckor på mig att plugga så ska nog gå bra :) sen åkte jag och handla mat med dom. blev lite stressigt med provläsningen när jag kom hem, har väl läst ända till nu. geografiprov, har en massa sjöar älvar och hav som vi ska kunna utantill och jag har inte ens kollat igenom dom. går väl bra, får väl tenta annars. allt för mig ikväll , !

you are all I have ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0