gårdagens -

igår skulle vi då ut i byn. soffi kom hit sen satt vi och snacka med boys på msn tills anela kom :) 
vi gick ut, mest gick runt i byn och snacka allt möjligt. hade kul på vårt sätt kan man väl säga. vi va också och åt till grillen, god mat och mycket skratt !  vi fortsatte gå typ hela kvällen och vila och allt möjligt kul :D  sen när vi skulle gå hem snacka vi om två killar sen helt plötsligt hörde vi två cyklar komma bakom oss, gissa om vi blev skrämda. skrek till och med. och det var just dom killarna vi snackat om, sammanträffande. så sprang vi allt vi kunde efter dom ända hem ! jag blev väldigt illamående och andfådd igår. men soffi blev tvungen att åka hem , men jag och anela såg på i'll always know what you did last summer med killarna. jag somnade typ tre fyra gånger under filmens gång. jag gick genast i säng när alla gått , så trött som jag var.  jag va ialf nöjd med dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0