nittondeseptember -

var för trött för att skriva igår men tänkte ta igen det nu (: vi hade två förhör igår , ena gick bättre än det andra. idag på hälsolärafick vi ut förhören, 10- . man blev ju glad :D  och textil var helt kul, precis som alla andra gånger. egentligen borde jag börja plugga mer till mopedkörkortet, men finns så mycket annat och så sitter man ju här flera timmar så man orkar helt enkelt inte, men ska väl försöka mer nu. vill skriva det snart, då jag får en tid vill säga. annars ikväll gör jag väl inget speciellt. kan hända att vi har hälsolära-förhör imorn (oförberett) så jag borde väl läsa igenom häftet ialf. fast knappast orkar jag :D det är inte mycket jag orkar, märker man ju. men ska skriva en tankekarta i finska nu ialf. ikväll kollar jag idol och advokaterna. jag är rätt tv-beroende, speciellt sånhär serier ! ännu idag måste jag uppdatera min mp3, tar en evighet.

du är bäst ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0