tjugondeseptember -

skolan var rätt kul idag, på hälsolära hade vi muntligt förhör i form av leken sanning och konsekvens. vi satt i ring och snurra en flaska och den som flaskan pekade på måste svara på en fråga. det var helkul tyckte jag faktiskt :) ibland kan hälsolära va riktigt kul och sometimes till och med intressant. sen kollade vi ondskan på modde. textil var kul idag med. sen har jag nog mest suttit här, snackat med lite folk och försökt hitta mera bra låtar. hittade några ialf. imorgon är det äntligen fredag, har längtat ! nu får man vila lite och ta det lugnt. men jag ska nog plugga moppe i helgen det är det jag slösat upp mina senaste helger på. värt det är det väl. som jag sagt så många gånger redan. ja, nu ska jag fortsätta leta efter musik och om fem minuter börjar idol ! [ idolpolisen är väldigt snygg, kommer inte på hans namn. hah :D ]

my heart has a story ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0