älskling

image137


Jag är en lycklig människa, galet lycklig. Beställde den här i söndags och den låg bland posten redan på torsdagen. Blev förvånad, hade nog räknat med att vänta några veckor faktiskt. Den är ganska komplicerad faktiskt och jag har aldrig sett en uslare bruksanvisning. Jag fick ta allt på talang & bror hjälpte mig lite också. Men vad gör det att den är komplicerad, nu kan jag åtminstone lyssna på all musik jag vill. Och tack pappa, jag älskar dig. (mp3man touch ifall någon undrar)



håkan hellström.
almedal. broder daniel. laakso. the kooks. billie the vision & the dancers. tiger lou. interpol. death cab for cutie. kent. band of horses. the hoosiers. florence valentin. mew. david & the citizens. let's make some love here !

ilava

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Svar: Jo att den är! :)

2008-04-26 @ 22:18:52
URL: http://kajsanordin.blogg.se
Postat av: Nene

Oh, nice! Den verkar skitbra :D

2008-04-26 @ 23:31:28
URL: http://photobynene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0