Dagens planer

Helt okej dag det här med tanke på att det är tisdag. Dubbel data & tyskalektioner, brukar vara lite av en plåga. Men idag var det bra, någon fick mig på bra humör vilket gjorde dagen ännu bättre. Men nu till kvällens sysslor, har en del läxor som jag ska hinna med och sen har bror för en tid sen skaffat en massa design- och redigeringsprogram åt sig som jag kanske tänkte fixa åt mig också nu ikväll. Om jag hinner med det vill säga. Egentlien var tanken att jag skulle ut och springa en sväng, men just nu tror jag nog jag har tillräckligt att göra för dagen.

Nu ska jag iallafall sätta igång med allt skolarbete, men jag kommer nog hålla mig här en tid också. Har fått tillbaka min blogglust, är full av fantasier och vill bara skriva. Ska sticka.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0