en gång till

Alla läxor är klara, märkt till slut att det inte var så mycket ändå. Men det blev inget spring idag för jag fastnade här, pratade med folk och läste lite. Jag har blivit värsta boknörden på sistone. Är roligare att läsa när man har en intressant bok i händerna, just nu är det iallafall Räcker det om jag älskar dig ? av Katarina von Bredow. Kändes trist i början men nu är det väldigt svårt att lägga den ifrån sig. Nu ska jag ta en dusch tänkte jag, håret känns fett och äckligt och jag skulle behöva en liten uppiggning dessutom ! Sen hoppar jag nog in under mitt täcke och kollar lite kyle xy eller något sånt ! :) säger väl godnatt nu ifall jag inte skriver mera ikväll.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0