en hel del plugg & lite till

åh den här dagen var vekligen braa. på tyskan började vi med något arbete om något band, jag och sandra skriver om kent. vad annars. synd nog kommer man inte värst långt med en fnitterboll som mig på två lektioner. men ja, bästa tyskan på länge. efter det fick vi dansa bugg två timmar, typ jävligt kul. vissa killar var ju kassa på att dansa, andra var väldigt bra. den manliga läraren tyckte jag så väldigt kvinnlig ut när han dansade, hah. men jag har ju min unika humor jag.

imorgon har vi fysikprov och jag fattar absolut ingenting. vår lärare är rätt vimsig av dig, jag förstår inte ens mina anteckningar. med tanke på det kan man ju tänka sig hur själva provet kommer gå. men jag tänker positivt om det iallafall, man kan ju alltid ta om provet om man misslyckas. annars slår jag världsrekord i att vara dålig på att plugga. jag har sån tur att jag alltid är dödstrött när vi har prov &  jag måste ju ännu hinna med två andra läxor också. är väl bäst jag fortsätter plugga så jag inte failar totalt ändå !

ilava

Kommentarer
Postat av: stinker

det blev väl skitsnyggt! önskar ibland att jag också kunde göra sånt där, men skulle bara ångra mig hela tiden...

2008-04-08 @ 22:15:09
URL: http://stinker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0