Fredag

jag har ju mina små bloggpauser lite nu som då. vet inte när jag ska rycka upp mig ur allting och faktiskt försöka, har varit så mycket annat att sätta tankarna på. ont om tid helt enkelt. i onsdags hade vi fysikprov vilket gick rätt hyfsat bra. sen i torsdags var det dragqueen & dragking dag i skolan, alla vet väl vad det är ? att man klär ut sig till det motsatta könet helt enkelt. det var bara två killar som var utklädda vad jag såg. själv orkade jag inte bry mig så mycket, lånade lite kläder av bror bara. annars har skolan gåt finfint på sistone, bokanalysen blev bra och allt plugg går bättre än förväntat.

idag blev det biologiprov & det gick så bra så jag är helt stolt faktiskt. sen var jag till skolläkaren och sånt, gick sådär. tycker inte om henne, ställer en massa dumma frågor och klagar på precis allting. jaja, nu ska jag ialf börja käka vitamin & kalkpiller. få ordning på hur jag äter, sover och motionerar. fick en liten broschyr flickor & mat, tyckte väl jag skulle lära mig äta eller nåt sånt. samma sak varje gång. ikväll har jag varit hos anela med några tjejer, hade tänkt kolla film men fick inte det att funka så vi satt nog mest och pratade. jag tänkte typ kolla lite 70's show nu, ha det finfint !

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0