Godnattvisa

Har varit en superskön söndag det här. Var ute lite med kameran, var länge sen jag hann ägna mig åt den faktiskt. Bilderna blev bra men hann inte redigera dem, kanske hinner imon eller så. Sen har jag nog suttit här en del, kollat filmer och bara varit lugn. Kollade nyss på Gracie, den var rätt bra. Fotbollsfilm, like that.

Tänkte typ dra mig under täcket nu, läsa lite och kanske kolla ett Gossip Girl avsnitt. Imon är det skolan igen, men snart är det helg igen. Jag verkligen njuter när helgerna kommer, speciellt nu när våren äntligen har kommit. Ska plocka fram min nya vårjacka och kanske vårskorna tills imon. Fast det är ju ganska kallt ännu, men orkar inte springa runt i vinterkläder. Annars har jag världens bästa pappa, har beställt en ny mp4 åt mig eftersom den jag beställde aldrig kom. Dessutom betalar han allt ! Great, nu är jag ännu rikare :)

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0