inela i ett nötskal

image138

Jag bjuder på en bild från igår. Har en hel del andra också men jag hann inte ens börja jobba på dem idag, denna mixade jag ihop igårnatt , hehu. Vet inte vad ni tycker, men jag gillar bilden. Känns härlig på något vis. :) tyck till själv.

nu när jag bläddrar lite genom mina inlägg och hela bloggen så märker jag hur hemskt lite bilder jag har här. Och jag som brukar säga att bild & design är mitt största intresse. Skäms på dig, men jag kan ju skylla på att jag måste koncentrera mig på skolan nu, är så jäkligt lite kvar. Men på något sätt blir bloggen bara tråkig ut lite liv & bilder. Fast det kanske bara är jag som känner så.. ?

ilava


Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: tack ^^

Vilken fin färgdu har på ditt hår!

2008-04-27 @ 21:02:52
URL: http://photobynene.blogg.se
Postat av: sofia

janå e ji ju jag som ha täjji korte så ;) klart an e sköön :)

2008-05-01 @ 21:53:07
URL: http://sofiiaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0