Info angående bloggen

Tänkte dra lite info för er som följer bloggen.

  • Har snackat om en ny design ett tag nu och pratade också om att uppdatera hela bloggen i söndags. Men då hade jag såklart turen med mig och blogg.se stängdes ner pga flytt. Så till slut blev det inget av min uppdatering. Själv har jag också märkt att den ser helt olika ut beroende på datorer. menmen, jag ska försöka fixa allt tills nästa helg. Tyvärr har jag alldeles för mycket jag måste hinna med nu denna vecka.

  • Vet inte om någon lagt märke till det men jag har bytt bloggnamn, vilket man bara kunnat upptäcka om man varit väldigt uppmärksam. Har varit utan namn enda sen jag satte igång och blogga ordentligt i december nångång. Men för er som inte märkt det så heter jag nu Aredhel vilket står för Inela på alviska, hur sjukt det än låter för er. Ville bara informera er angående namnet för att det säkert kommer va någon som frågar mig varifrån jag fått namnet när den nya designen dyker upp. ( om det är någon som vill veta sitt alvnamn så finns sidan HÄR ! )

  • Inom en snar framtid så kommer jag kanske flytta bloggen till en ny underdomän, men ni får nog mer information angående det när och om det händer ! ( den här underdomänen kommer inte försvinna även om jag skaffar ny )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0