Måndag morgon

Alltså jag fick grymt lite sömn inatt (med tanke på hur mycket som behövs för att jag ska orka en hel dag), så idag kan allting hända. Jag är oftast på bäst humör när jag sovit lite, borde nästan vara tvärtom. Men måndagar är ju alltid värst, vi har typ alla ämnen samlade på en dag, vilket är rätt tungt men för att inte sprida någon negativ känsla på bloggen så tänker jag inte säga mer än så. Jag är ganska hungrig nu, borde äta lite innan jag åker till skolan iallafall.

Min dag kommer nog bara bestå av skolan idag, för sen när jag kommer hem ska jag börja plugga till tyskaprovet. Men jag vet att det nog kommer gå hur bra som helst, bara jag inte glömmer böckerna i skolan vilket är fullt möjligt. Det är något som är typisk inela ! :> ha det bäst .

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0