Måndag

jag var skittrött när klockan ringde idag så jag låg en stund till på soffan. tänkte nog att det skulle bli en rätt bra dag iallafall, fastän måndagar aldrig är bra. lektionerna var helt okeeej idag. inte ens finskan kändes så himla tung idag. jag har verkligen försökt mitt bästa de senaste dagarna i skolan, alla säger ju jämt att vi måste orka de här sista veckorna nu. och själv vet jag nog att det är viktigt. tycker matte nästan har blivit lite roligt, för jag börjar förstå lite smått.

jag satt en stund vid datorn efter skolan, sen behövde bror den lite för att kunna fixa sin egen. så jag fortsatte skriva om realismen till svenskan. och idag har jag faktiskt läst ut min bok, den var jävligt bra & hemsk. förstår verkligen inte varför vissa kan vara så grymma mot sina medmänniskor. bittert. när jag skrev mitt senaste inlägg fanns det miljoner saker jag ville berätta men nu minns jag inget av det längre.

jaja, idag frågade jag mamma om vespan som hon och pappa lovat mig rätt länge nu. i höstas sa de att jag ska få den när jag klarar körkortet, sen sa de att eftersom snön kmr snart å väntar vi till våren istället, och nu .. ja nu får jag vänta till hösten bara för att vi ska resa i sommar igen. egentligen är jag lite förbannad, men nu är jag lugnare. fast hon har också lovat mig en systemkamera till hösten, hur det går ihop vet jag verkligen inte ? jag är nog lite bortskämd, jag vet. en sista sak för ikväll ! jag skickade igen  och frågade angående min mp4 jag beställt från sverige, nu hoppas jag att den kommer snart  för jag står inte ut med den jag har nu.  usch jag pratar alldeles för mycket. på onsdag har jag prov så imon pluggar jag till det, får se om jag hinner skriva. puss & hej

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0