na na na

igår var en rätt bra dag iallafall. skolan var smått kul, prov och sexsnack mot slutet. egentligen lärde man sig inte något nytt, men. sen åkte jag och några till och åt till metro och sånt. det var gott. idag var en si&så-dag , blev besviken på mina betyg men gymnastiken var kul åtminstone. väl hemma försökte jag och pappa fixa min vespa, men nej sån otur du har inela. på måndag ska vi köra den in till stan på service, ännu en vecka av längtan blir det. känns nog lite dumt att köpa något trasigt som inte ens funkar, är ju precis samma sak som att jag skulle gått och plockat åt mig något på ett skrotställe.

idag blev det bio med folket och lite på stan, inte mycket mer än så. superhero movie hette filmen tror jag, bra var den. nu ska jag typ kolla på kyle xy eller gossip girl eller ghost whisperer eller nåt sånt. enda jag har, inga kanaler som sagt, men jag är van nu. men innan det ska jag ta min medicin och det kan både vara gott och äckligt, fast jag antar att det är bra för mig på något sätt. jag ska försöka hålla mig vaken till fyrafem tiden, annars blir det tre veckor, hejdå.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0