Onsdag

Jag vet inte varför jag sitter här egentligen. För egentligen borde jag sitta någon helt annanstans och plugga. Jag förstår precis allt men det vill bara inte fastna, för jag har typ miljoner frågor som snurrar i mitt huvud som jag antagligen aldrig kommer få något svar på. Det är samhälls jag borde plugga, förrhör imon och sånt. Borde gå hur bra som helst, handlar bara om familjen tror jag. Och jag lyssnar ju på timmarna.

Dagen kändes typ super enda till lektion tre när allting brast. Onsdagar är mina vara-sur-dagar. Inget jag planerar, bara blir så. Lång skoldag med textilen och allt helt enkelt :> Har knappt ätit något idag, mamma lagar god mat idag så jag håller mig ett tag till. Nu spelades just en grymt fin låt av Tiger Lou på last.fm, a lucky escape hette den. Jag tror det är en ny förälskelse på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0