Plugg och sådär

Det har nog varit en helt bra dag idag, förutom att jag hade lite otur här & där. haha ! De allra tristaste ämnena var rätt intressanta för omväxlings skull. Fick ut samhällsförhöret, gick väldigt bra måste jag säga. Sen var det nog inget mer att berätta om skolan då, men idag lyckades jag åtminstone förstöra min mp3hörlurar och min halva hudkrämstud läckte ut i väskan så allt blev sådär äckligt. Nu måste jag tvätta typ allting, trevliga saker det :) inte.

I helgen blev jag så sugen på något nytt att äta så jag bad mamma laga tacopaj nu nån dag. Att det blir idag gjorde min dag ännu bättre ! Ska hjälpa lite, men sen har jag ju också prov att plugga på. Det fixar sig, för jag har inte mått så bra på flera veckor. Jag har en speciell orsak, berättar senare ikväll vad det är !

ilava

Kommentarer
Postat av: nelli

gillar din blogg

2008-04-28 @ 15:50:43
URL: http://ennellimedi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0