Söndag

usch jag har aldrig tid eller ork att vara aktiv här på bloggen. jag kan skylla på att det har varit massa i skolan och hela helgen har varit fullproppad med saker att göra. så sant det kan bli. i fredags var jag som sagt med några vänner och sen satt jag och hade lite smått kul med någon till fem på morgonen, sen var det svårt att somna för min mp3 var död. men ialf så blev det lång sovmorgon. jaja, igår var tanken att sitta och jobba i ps men det blev ändrade planer och sandra och sofia kom hit i stället. kollade en komedi som var väldigt kul ändå. när de åkt hem satt jag här till ett eller något sånt sen blev jag för trött så jag lade mig ner för att kolla filmen till slut fast jag somnade. lördagen var bombad med humörsvängningar. det var väl min helg i korthet.

jag varken kan eller orkar baka eller laga mat åt mig själv så ibland är det bra att ha en mamma som har den talangen. idag när jag vaknade stod det en stor plåt med chokladmuffins i köket, så idag tänker jag leva enbart på muffins. socker är bra för hälsan, iallafall för mig för jag blir glad när jag får något sött i mig. hehu. annars ska jag typ stressläsa boken jag har till svenskan för jag har lite mindre än halva kvar av boken och vi ska skriva den där bokrapporten på onsdag. sen ska jag försöka bränna någon skiva som en släkting har beställt av mig, om man säger så. ja jag har nog fullt upp. det var en som frågade mig angående mitt nya hår också, så jag ska visa det senare idag. för dem som bryr sig. sen så vill jag ännu säga att jag saknar mitt bruna hår och längtar tills jag blir brunett igen. långt inlägg, men jag har ju inte skrivit något på en god stund nu. jag ska hoppa i duschen nu typ. ha en jättebästa söndag ni, jag ska försöka ha en sån jag me.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0