Söndag

Blev ingen lugn hemmakväll igår, var hela dagen med Sofia istället. Satt lite vid datorn först bara sen gick vi ut och solade lite. Eller ja något åt det hållet iallafall. Hur skönt som helst. Ut och gick lite senare nångång och kollade lite film. Orkar inte berätta mer än så, men jag hade kul åtminstone :)

Var upp ganska länge efter att hon hade åkt, klockan hann säkert bli fyra innan jag somnade på riktigt. Just därför blev det en lite längre sovmoron idag. Idag åker jag till Sofia tror jag, alla tjejer ska komma sa hon. Något i mig vill stanna hemma hela kvällen och ta det lugnt för mig själv men ändå säger mig något att jag aldrig åker nånstans när jag väl är ledig. Får se, men jag ska sitta i photoshop hela dagen tills dess tror jag. Har en del bilder från igår och sånt :)

ilava

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag var inne och kikade lite på din blogg. Jag tänkte vara artig och lämna ett avtryck efter mig. :) Ha en fortsatt trevlig kväll! Snart kommer måndagen...

2008-04-27 @ 22:13:04
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0