söndagkväll

det känns inte alls som söndag, känns inte alls som att jag vakna imorgon tidigt och åka iväg till skolan. nej så känns det verkligen inte, men det är nog en bra känsla tror jag. jag sörjer åtminstone inte över att det är skolan som gäller imon liksom. så vad har jag gjort idag ? lyssnat på musik i massor, främst håkan och almedal för dom är bäst och jag blr glad av dem. har nyss kollat på tre avsnitt av that 70's show, och ska fortsätta med det ikväll bara för att jag inte kan kolla wallander ikväll :<

det känns bäst att vi inte haft läxor över helgen för nu har jag kunnat slappna av på riktigt, förutom att jag har stressläst anne franks dagbok vilket var rätt bra för nu har jag sisådär trettio sidor kvar bara. känns som att jag berättar massa onödigt för er så jag ska väl göra annat nu. leta fram lite musik av laakso och interpol om jag hittar, jag har hamnat i en indieperiod. jag har någon att skylla på. godnattpuss

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0