tjugosjunde april

Klockan är snart halv elva och jag har inte ens börjat med läxorna, bra jobbat. Jag som skulle redigera och kolla tv ännu ikväll. Men det är ju sådär när man planerar något, blir aldrig som man tänkt sig.

Den här helgen har faktiskt varit grymt kul fastän jag skulle velat ändra på den lite iallafall. Var praktiskt taget hela helgen med Sofia, idag med som sagt. Åkte till henne runt tretiden, satt och pratade med lite folk först bara och sen gjorde vi milkshake som uppskattades av tjejerna. Vi blev inte så många där trots allt, men det var bara ännu mysigare tycker jag :) Kollade på en film som jag tyckte var rätt förvirrande, den hette Kl 11:14 när turen sviker (tror jag). Sen åkte vi nog in till byn och satt och gungade lite vid lågstadiet. Tills det började regna lite smått och vi bestämde oss för att åka hem. Det var nog en helkul kväll faktiskt. Tack för den. Nu ska jag iallafall försöka göra mina läxor, godnatt ! :)

EDIT 22:47: ojdå det var visst en hel del ogjort skolarbete, nu blir det verkligen ingen lång tupplur tills allt är gjort. ha aldrig för kul när du är ledig säger jag bara. jag har skaffat mig årets första myggbett, känns nästan bra för att va så dåligt, hehu :>

ilava

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket vackert namn du hade!

2008-04-27 @ 22:30:06
URL: http://ennellimedi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0