tro och tvivel

Dålig dag, finns inga ord för det. Igår hade jag uppdaterat min mp3 med nya fräscha låtar och låg och lyssnade på dem innan jag somnade men idag när jag just skulle springa till bussen fanns inte mina trettiofem låtar där. Tror knappast jag är så dum så jag går och raderar dem i sömnen heller. Sen skolan med förhör och allt plugg. När jag kom hem och skulle sätta på tvn för att kolla Dawson's Creek så har jag inga kanaler kvar. Och det är heller inte de enda sakerna jag stör mig på idag. Just nu skulle jag nog helst velat skrika så arg som jag är. Men jag låter bli för den här gången.
 
Jag ska försöka skriva uppsats idag och skaffa ny musik.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0