tyskalektion

Igår kväll var jag och bror ut lite och sportade, blev lite fotboll och pingis. Alltid kul med honom. Sen försökte han lära mig en grej med fotbollen, man antingen så snubblade jag eller helt enkelt klarade inte av  det. Men övning ger färdighet som man brukar säga ;) Ska nog börja motionera lite nu hade jag tänkt mig, är speciellt härligt när det är fint väder också. På torsdag borde vi ha löptest på gymnastiken, kommer skita sig rejält om jag inte åker ut och springer en sväng före. haha, jaja det är inte hela livet iallafall.

Igår kollade jag  på något gammalt avsnitt av Dr Phil som handlade om en tjej som hade ätstörningar och sen fick jag någon hemsk dröm om att jag var hon också. Fy nu vet jag varför mamma klagar så mycket på mig faktiskt. Var väl en bra dröm det åtminstone, jag fick något ut av den.

Sitter på tyskalektion just nu, vi jobbar med ett musikprojekt och en massa grammatikövningar. Men jag sitter här istället, kan ju skylla på att vi är klara och jag är för smart för övningarana. not :> Sen nästa vecka har vi dessutom prov. Ja, men nu ska jag typ göra annat. Ha en bra dag !

ilava


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0