Utvald

image136

Det kanske inte verkar så speciellt för er men jag måste iallafall berätta det. Men sen är ju inte jag den enda som blivit utvald till det här. För minst en månad sen anmälde jag mig till bloggkoll för att få testa deras nya version av själva bloggkoll. Om en halvtimme sätter det igång, ska bli kul att få testa det. Vet inte varför jag blev så superglad, men det kan nog bero lite på att jag annars aldrig har turen med mig och blir utvald eller vinner saker. Sen ska man ge dem feedback och sånt också. Ska bli rätt skoj :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

va skoj :) jag är också utvald, eller de står så när jag loggat in.. men jag ha inte fått nå mejl :o :/

2008-04-23 @ 09:17:49
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0