Fredag

Igår kom några chicks hit, vi satt framför datorn och färgade håret. Mitt hår blev inte så som jag tänkt men nu dagen efter är jag väldigt nöjd iallafall ! :) Så jag kan inte påstå att det var misslyckat. Jag skulle ha pluggat till matte-prov samma kväll och göra en massa andra läxor. Lyckades inte men ingen klagade åtminstone.

Matteprovet kändes rätt enkelt men det kan lika bra bero på att jag gjort fel i alla uppgifter. Men vi tar det inte så värst hårt, bara ett prov ju. Annars var min skoldag bra, jag kände mig nästan på topp bara lite stressad. nu sitter jag och kollar på tv och funderar på vad jag ska ha på ikväll. Vi ska va hos sofia , egentligen tänkte jag först inte åka av olika orsaker men jag skulle knappast hittat på något bättre en fredagskväll än att va med dem. Nu ska jag leta fram lite kläder, trevlig fredag folks :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)

2008-02-08 @ 15:55:48
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0