KENT

image70

JAG ÄLSKAR KENT !
Vi köade i nästan en hel timme utanför, svinkallt. Men det ska man väl inte bry sig så mycket om, jag fick se Kent åtminstone! Tills allt började fick vi vänta en evighet kändes det som. Jag och Sandra gick och köpte varsin t-shirt, inte värst billiga men jag tyckte det var värt. Familjen började, aldrig förr hört dem fast tyckte nog de var bra iallafall. Och sen började Kent spela och dom var så jävla bra, så jävla bäst ! Trodde inte dom skulle va så bra live , men dom va så mycket bättre än på cd. Vi satt rätt långt bort så min kamera klarade inte av avståndet speciellt bra, tog en massa bilder men som sagt dålig kvalitet fast ska försöka fixa dem åtminstone så kan jag visa mera sen :) Sista låten kändes jävligt bra, jag och Sandra gick närmare och stod kanske bara 10 meter från dem :o Märks det att jag är lyckligare än jag någonsin varit ? Om inte, jag är världens lyckligaste tjej för stunden :D Det här är verkligen ett minne för livet, har aldrig varit på något liknande. Även om jag inte fick några bra bilder kommer jag aldrig glömma den där känslan man hade när de spelade alla sina låtar. Nu först är jag verkligen beroende av dem. Och nästa gång jag får tillgång åker jag och ser dem igen, jag går inte miste om något vad det gäller Kent. KENT ÄR BÄST :*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Älska kvällen! Älska dig :*

2008-02-02 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0