Klar för start !

Nu kan jag äntligen färdigförklara bloggen ! :) Och jag är väldigt stolt, inte för att skryta men den blev faktiskt väldigt snygg. Jag är dessutom nöjd. Jag fick ingen hjälp med den, om man inte tänker på av vem jag lärt mig allt. Men jag kan inte säga att jag var snabb heller, började med den när jag kom hem och det är lite mer än fem timmar. Men jag tog det lugnt och stressade åtminstone inte. Så resultatet blev ju nog bra med tanke på att det är min första egna design. Nyss när jag kollade på statistiken blev jag väldigt förvånad måste jag säga, en hel del var det ! Det ska bli mycket roligare att blogga nu, känns så nytt och fräscht :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0