Listetta

Lovar du att vara ärlig? jag svär
Du heter? inela
Smeknamn? folk kallar väl mig saker :)
Beroende av? digdigdig  !
Vad behöver du mest just nu? en kram :*
Vad tror folk om dig? massa
Stämmer det? njae, ibland bara
Vad får du oftast komplimanger för? utseendet, tro det eller ej
Vad säger du för att imponera på nån? beror på vem det är
Hur imponerar man på dig? man är sig själv och ingen kopia
Brukar du skratta för dig själv? jodu
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? reklam
Vart bor du? malax
Trivs du där? funkar bra
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Är du allergisk emot något? nej
Har du haft sex idag? dum fråga, klart jag har :)
Vem ringde du senast? mamma
Hur svarar du i mobilen? "JAA"
Antal timmar sömn inatt? åtta
Sov du ensam? tyvärr ja
Tycker du om din pappa? inget fel på han, i think
Brukar du komma i tid? oftast
När mår du bra? när de jag bryr mig om mår bra (:
När blev du fotad senast? igår
Vanligaste färgen på dina kläder? vet inte, kanske vit
Hur känner du dig nu? bra, vill prata med någon bara
Vad tycker du om fötter? de är fula
Är du smart? när det gäller allt annat än matte, för då är jag iq-befriad
Hade du en bra kväll igår? jadå, klagar inte :)
När brukar du gå och lägga dig? när jag blir trött, sådär runt tolv
Är du blyg? som fan ja.
Sysslar du med någon sport? mitt liv :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo, det händer nog
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? ragga :*
Är du nöjd med ditt liv? nöjd och nöjd, jag vill inte klaga för tillfället ialf
Är du bortskämd? lite
Vad gör du imorgon? prao

Kommentarer
Postat av: Anonym

det lutar åt det också :) bra blogg, om jag inte redan hr sagt det.. :p

2008-02-17 @ 11:01:42
URL: http://fuckfriday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0