Lördag

Det var fest hos Cecilia ikväll, kul var det :) Sen jag kom hem har jag stresstädat mitt rum, efter att jag provat hela klädskåpet såg mitt rum ut som ett bombnedslag som mamma skulle kalla det. Den här helgen känns väldigt stressig, jag måste göra klart ett Irland-arbete till engelskan men vet inte vad jag ska skriva. Jag gör det tillsammans med en annan tjej, men presentationen är helt upp till mig. Får se vad jag kommer på att skriva, ska sitta här tills jag är helt klar med den åtminstone. Imorgon måste jag plugga och fixa några lite försenade bilder, och sen sa tjejerna att vi skulle ha fest imon också. Vi får se om jag lyckas med allt.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0