Måndag morgon

God morgon folket ! :) vaknade för en stund sen av att telefonen pep. Så jag tänkte att det är lika bra att stiga upp genast för annars somnar jag nog om. Nu väntar jag bara på att min bror ska komma ur duschen så jag kan hoppa in också. Har inget annat att göra medan än att sitta här och skriva.

Idag är det min första praodag som sagt. Det blir inte att jobba på det viset eftersom jag är på en skola, så det blir mer som en vanlig skolvecka. Jag ska va på Vasa yrkesinstitut på medieassistent-linjen om jag inte nämnt det förut. Ska bli riktigt kul tror jag och förhoppningsvis väljer jag också den linjen i framtiden. Just nu känns allt väldigt oklart vilken skola jag vill välja. Folk säger att jag är som skapt för just det yrkesområdet, och det är väl vad jag är mest intresserad av just nu men jag får se efter den här veckan :) Ska nog hoppa i duschen nu, men ha en bra dag !

ilava

Kommentarer
Postat av: Vaisanen's Blogg

svar: okej, vad kul :) Hoppas du får en bra dag!

2008-02-18 @ 08:35:03
URL: http://vaisanen.blogg.se
Postat av: maja

svar: haha jaa, jag håller helt och hållet med dig! :)

2008-02-18 @ 14:44:39
Postat av: maja

svar: haha jaa, jag håller helt och hållet med dig! :)

2008-02-18 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0