Måndag

Så typiskt att man somnar när man ska plugga till prov. Men lite sömn kan även hjälpa humöret, och nu orkar jag plugga lite mer utan att jag slumrar in. Nu mår jag mycket bättre och är mycket pratgladare. En orsak till humöret kan kallas Viktor, han har humor och får en alltid på jävligt bra cphumör :) det är en god vän för dem som inte vet. Jag orkar inte hålla honom utanför bloggen helt enkelt. Nu ska jag fortsätta plugga enda tills Anna Pihl börjar, en av miljontals favoriter jag har ! Fick ju nästan underkänt i matten så jag var lite bitter pga det. Funderar på om jag ska börja med stöd, jag tänker ju alltid att stöd är för idioter men jag kan ju vara idiot själv för jag vill inte känna mig som en loser trots allt :) jag ska försöka hålla mitt humör utanför bloggen i framtiden, sry.

take care,
ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0