Nybloggat-problem ?

Idag fick tydligen mamma reda på att jag bloggade, hon lät nästan lite orolig när hon frågade om alla kunde läsa det. Och hon påstod även att jag inte berättat något om bloggen åt henne, delvis har hon rätt men hon har nog sett den förut när jag hållit på med den. Så jag fick visa den och hon läste mina senaste inlägg, hon tyckte faktiskt det var intressant det här med blogg. Lite förvånad blev jag :)

På tal om blogg och sånt, är det någon mer än jag som haft problem att pinga med nybloggat.se den senaste veckan ? Det går helt enkelt inte att pinga, blir störd på det. Men kanske är inte jag den enda som haft problem med det, eller ?

Kommentarer
Postat av: Robin

svar: haha aa, men den är ganska cool :P

2008-02-27 @ 22:02:22
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0