Sova snart

Måndag morgon och klockan är halv ett, jag borde sen länge ha sovit inser jag. Men något håller mig kvar här iallafall. Har nyss uppdaterat min mp3 med nya fräscha låtar. Jag ska försöka hoppa i säng efter det här, känner verkligen på mig att imorgon blir en jobbig dag. Måndagar och fredagar är alltid värst, skulle nästan behöva några dagar lov från skolan. Jag brukar känna mig mera pluggsugen efter lite längre lov. Finns det något som man somnar lättare av förutom sömnpiller ? Jag har aldrig förstått räkna får-metoden, skrattretande tycker jag. Söta drömmar :')

& när paniken bryter ut
ler du svagt
och viskar till mig
du är värd att dö för

Kommentarer
Postat av: Hampus

Tack så mkt! :)

2008-02-03 @ 23:26:58
URL: http://mrspears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0