Surpuppa

Jag har nyss kollat sista avsnittet av Dawson's Creek. Ett av de absolut bästa avsnitten, ett avsnitt någon känslig som jag får stora krokodiltårar i ögonen. Och allt som hände där påminner mig så starkt om vad jag själv kommer uppleva om några få månader. Jag vågar inte ens tänka så långt in i en okänd framtid. Och jag vill inte heller tänka på mina fortsatta alternativ inför framtiden, jag vågar inte göra ett beslut. Jag kan inte.

Skolan idag var helt okej, tyskan va smått kul men väldigt irriterande. Vi började med våra grupparbeten på religionen, kul var det. Resten av dagen var bara skit, med tanke på mitt humör. Idag ska jag plugga hela kvällen sura mig och lyssna på dålig musik.
På med smilet surpuppa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0