Tjejsnack v. 6

ASTRID LINDGREN

Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer ?
- Ja, jag var en A.L fantast i lågstadieåldern så det blev nog en hel del böcker och en massa filmer hann jag med också.

Vilken/vilka favoriter har du ?

- Vet inte, men Pippi har ju alltid varit någon jag uppskattat en hel del

Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med ?

- Ingen aning, finns väl ingen anatar jag.

Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik ?

- Kanske Annika, hon verkar ju rätt lugn och så.

Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför?

- Pippi kanske, hon är rätt klok för sin ålder men sen har hon också en stark självkänsla som jag gärna själv haft.

Vill du också vara med och tjejsnacka,
och få fem små frågor att besvara varje vecka ? Joina då Tjejsnack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0