Tjejsnack v. 8

BÄSTA / VÄRSTA

Bästa och värsta minnet ?
- Jag har många väldigt bra minnen, men det allra bästa är nog när jag och Sandra var på Kent. Minne för livet säger jag bara !
- Svårt att säga vilket som är det värsta minnet eftersom jag helst glömmer dåliga minnen. Men om jag verkligen måste välja så blir det min första "date". Låt mig få glömma den bara !

Bästa och värsta resan ?
- Bästa resan var nog i somras när vi åkte till bosnien, lärde känna mkt nya människor och alla minnen jag delar med dem är något man inte glömmer så lätt !
- Har inte direkt haft någon dålig resa eftersom vi reser så lite.

Bästa och värsta maträtten ?
- Bästa maträtten är nog tacos om det alls räknas som någon maträtt.
- Värsta maten som finns är ägg eller typ blod- och spenatplättar. Spy

Bästa och värsta köpet ?
- Mitt bästa köp måste nog vara min kamera, även om jag just nu inte är speciellt nöjd med den. Inte värst konstigt att den är som den är efter alla stötar den fått. Så länge den funkar är jag nöjd ialf.
- Det allra värsta köpet jag gjort är antagligen såna kläder och skor som jag aldrig använder !

Bästa och värsta egensapen hos en vän ?
- Jag kan inte hålla mig till en enda egenskap men de allra bästa egenskaperna en vän kan ha är nog omtänksamhet, humor och att han/hon är pålitlig.
- Allra sämsta egenskapen måste jag säga är avundsjuka om det räknas till egenskap. Egentligen finns det väl inga dåliga egenskaper hos en vän ? En vän är alltid en vän.

Vill du också vara med och tjejsnacka,
och få fem små frågor att besvara varje vecka ? Joina då Tjejsnack !

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha, tack ;D

2008-02-22 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0