torsdag

När jag tänker på allt vad jag har berätta om min dag så tappar jag lusten direkt. Men ska försöka. Praon var helt okej, första två timmarna satt vi på datorn och gjorde en egen muspekare. rätt kul, den blev jättesnygg ! stolt. Men ialf, sen hade vi en lektion och efter det gick vi bara in till stan där vi träffade sandra och anela. gick på stan, hyrde film och sen hem. Resten av kvällen var vi hos Cecci och kollade film. Två american pie filmer. Det var smått mysigt kan jag säga. Det var lite kort om min dag, även om mycket mer än så hände. Saker som jag vill berätta men orkar inte för tillfället. Nu ska jag slå på tvn eller bara något kul.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0