We could make it

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mig själv :(
3. Hur lång är du? runt 165
4. Vilken är den senaste filmen du sett? mummy fast orkade inte kolla på den
5. Vem ringde du senast? anela antagligen
6. Vem ringde dig senast? pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? du måste berätta allt sen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? idag
11. Vilken ögonfärg har du? mörkbrun
12. När vaknade du i dag? runt tio - elva
13. Vilken är din favoritjulsång? last christmas
14. Vilken är din favoritplats? min säng och datorn
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? kanske i sverige och pluggar eller i en rutten lägenhet med en prins till make och ett vackert barn, precis som mig.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? ljud, bilxtar och skuggor
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? viktor
19. Hur stor är din säng? tillräckligt stor
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär, snart bärbar i hope
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? fem - sex stycken
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Vilka städer har du bott i? malax, utomlands
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på vart jag befinner mig
26. Är du social? inte ett dugg
27. Vilken är din favoritglass? ingen aning
28. Vilken är din favoritefterrätt? vet inte
29. Tycker du om kinamat? aldrig smakat
30. Tycker du om kaffe? funkar
31. Vad dricker du till frukost? äter inte frukost
32. Sover du på nån särskild sida? varierar
33. Kan du spela poker? nej, antar jag
34. Tycker du om att mysa/kela? med rätt person
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? någon känd vet jag ialf
36. Vad spenderar du helst pengar på? kläder skor och sånt
37. Vad har du för ringsignal? vet inte
38. Vad har du närmast dig just nu som är rött? kameran
39. Läser du dagstidningen? neej
40. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en natt på granngården
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0