Andra Januari

Idag har jag inte orkat blogga så mycket ännu, men det kommer. Nu är jag nyduschad, på med sminket och har plattat håret. Så nog känner man sig lite fräschare nu. Jag har suttit här hela dagen, försökt fixa så jag kan ta ner ny musik. Det tog sin tid men till slut fick jag det lagat. Och nu har jag en hel del ny musik, härligt. Orkar inte längre lyssna på dom gamla låtarna jag har. Och som sagt får ni gärna komma med förslag på musik, sånt ni gillar. Jag lyssnar på det mesta. Idag kommer en vän hit, vi ska nog bara ha lite kul. Får se vad vi hittar på. Tycker det har blivit mycket roligare att blogga sen jag fått ny design, dessutom har besökarna ökat en hel del, kan ju bero på att jag skriver och kommenterar mera men det är åtminstone kul att veta att folk åtminstone tittar förbi lite här också ! Hoppas ni får en god fortsättning på dagen, jag ska sticka iväg med min kära kamera en stund och vara lite ego tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0