År 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tentade om ett prov i skolan :D
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej, men två familjen kände
5. Vilka länder besökte du? bosnien och kroatien
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? nej, men hoppas på ett ännu bättre år nu
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? inget speciellt datum, men alla dessa kvällar med värstingarna kommer jag absolut inte glömma
8. Vad var din största framgång 2007? jag tog tag i mitt liv och skolarbetet speciellt
9. Största misstaget? konstigt nog har jag inte gjort så många misstag i år, inget jag ångrar åtminstone
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej, och då räknar jag inte med alla små förkylningar
11. Bästa köpet? har väl inte köpt annat än kläder i år
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder antagligen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? don't stop the music, ingenting
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåtts mer med vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat bort pengar på sånt jag inte använt seriöst
18. Hur tillbringade du julen? hemma med släkten
19. Blev du kär i år? jodå, som alla andra år
20. Hur många one night stands? inga
21. Favoritprogram på TV? antagligen någon av alla miljontals serier eller Made
23. Bästa boken du läste i år? Om jag kunde drömma
24. Största musikaliska upptäckten? att jag glömt bort alla piano-ackord men har ändå lust att starta band :>
25. Något du önskade dig och fick? mopedkörkort
26. Något du önskade dig men inte fick? mp4
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? åminne
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? njae, säkert något
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? omväxlande
31. Vad fick dig att må bra? alla människor
32. Vilken kändis var du mest sugen på? paramore och kent
33. Vem saknade du? många beror på tidpunkten
34. De bästa nya människorna du träffade? alla dom här från i somras

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: HAha okej :p Vad gjorde du då? Mitt nyår var super :)

2008-01-01 @ 16:33:29
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: JHEhe okej vad mysigt :) Jaqg var bar amed familjen, pojkvännen och några kompisar till familjen :p

2008-01-01 @ 17:07:49
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: Hehe jaa :)

2008-01-01 @ 17:13:34
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0