Blommor.

Tror jag ska slänga ut julgranen nu, eller mamma tyckte vi skulle ta bort den nu i helgen så jag antar jag ska ta och göra det själv utan henne, så kanske hon blir lite glad. Tog inte så länge att vattna alla blommor, men jag ska ialf förklara och visa varför jag hatar blommor. Hemma hos oss kan du vända dig åt vilket håll som helst men din blick kommer ändå alltid möta minst en blomma ! Ni får snart se vad jag menar, jag kommer med en liten update om en stund =)

Update:
Nu ska jag visa varför man inte kan vända sig om utan att missa en blomma, med bilder.
Dessutom har jag räknat ihop att det finns 50 levande och 19 stycken plastblommor, inte konstigt att jag inte tycker om att behöva vattna dem. Egentligen hatar jag inte blommor, dom är nog fina men det värsta är att det bara är massa extra jobb med dem. (:

 (klicka för större bild )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0