En isbit från topp till tå

Nu har jag faktiskt varit hemma en stund. Men hur kunde jag ens tänka mig att jag skulle orka den långa biten till dessa två butiker ? Jag hade inte ens gått 15 meter innan jag förstod hur kallt det var och vände om för att hämta cykeln. Mina ben var redan då frusna som två isbitar. Verkligen svinkallt fastän de bara är -10 grader. Jag är helt enkelt inte van vid kylan tror jag. Jag fick allt jag behövde, speciellt mina efterlängtade hörlurar. Nu hoppas jag verkligen jag inte har sönder dessa lika snabbt som alla jag haft förr. Fastän jag valde att köpa de billigaste borde de nog hålla lite åtminstone. Igår hade mamma bett mig vattna "hennes" blommor, men det hann jag inte med när en vän var här, och såklart blev hon sur pga det. Så hon undra om hon alls skulle få någon hjälp idag, så jag antar att jag ska gå och vattna hennes blommor nu. När jag flyttar hemifrån vägrar jag ha blommor i min bostad, de är bara massa extra jobb, i så fall köper jag plast =) hah.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0