God morgon

Klockan står på 12.30 och man har just vaknat. Telefonen ringde och sen var man uppe med ett klick. Det var soffi som ringde, hon undra om hon kunde komma hit idag. Så det blir så idag, jag träffar en vän bara inte så mycket mer. Om inte telefonen ringt skulle jag säkert sovit till två. Gick ju faktiskt i säng runt fyra så jag har något att skylla på. Inatt drömde jag om att jag fick praoplatsen jag tänkt ringa till när skolan börjar, skulle va kul. Så nu får man hoppas att man får den i verkliga livet också. Hm, jag funderar på om jag ska börja dagen med att ta en varm dusch och sen ta något gott att äta :)

ilava

Kommentarer
Postat av: Stephanieie

Vaknar du om 40 minuter? :P

2008-01-04 @ 11:51:03
URL: http://mynameisstephanie.blogg.se
Postat av: Stephanieie

svar: Ja, hahaha :P Då förstår jag..

2008-01-04 @ 15:07:53
URL: http://mynameisstephanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0