Grå söndag

Sitter här, nyduschad och osminkad. Laddar ner lite ny musik bara. Tänkte jag skulle gå och sminka mig snabbt och fortsätta sen. Har inga speciella planer för idag, men ska nog mest sitta här och kanske photoshoppa lite. Annars ska jag plugga lite och inte mycket mer, kolla nån film om jag hinner bara :) Tycker helgen har gått väldigt fort nu, imorn är det skola igen. På fredag har vi redan vårt första religionsprov, känner på mig att det kommer gå bra eftersom jag hängt med och läst på läxorna hittills. Dessutom är själva ämnet väldigt intressant. Slutpratat om skolan, nu ska jag sticka iväg och fixa mig sen fortsätter jag där jag slutar nu (:

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0